Prezenta Politică de Confidenţialitate este elaborată în conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecţia Datelor 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului Europei (GDPR).
Ce acoperă prezenta politică
Intimitatea dvs. este importantă pentru noi. Din acest motiv, dorim să fim transparenţi cu privire la modul în care colectăm, utilizăm şi partajăm datele personale referitoare la persoana dvs. Scopul prezentei politici este de a vă ajuta să înţelegeţi:
Prezenta politică de confidenţialitate vizează datele personale pe care le colectăm cu privire la persoana dvs. atunci când utilizaţi produsele sau serviciile noastre sau când interacţionaţi cu noi în alt mod, cu excepţia cazului în care este afişată o politică diferită. Oferim o gamă variată de produse, precum motocultoare, freze, atomizoare, tractoare, generatoare etc. În prezenta politică, toate aceste produse, împreună cu piesele de schimb şi serviciile noastre, inclusiv site-ul nostru web www.smartwiz.ro, sunt numite „Servicii”.
De asemenea, prezenta politică explică opţiunile dvs. cu privire la utilizarea datelor personale referitoare la persoana dvs. Opţiunile dvs. includ modul în care puteţi obiecta împotriva anumitor utilizări ale informaţiilor referitoare la persoana dvs. şi modul în care puteţi accesa şi actualiza datele personale respective. Dacă nu sunteţi de acord cu această politică, vă rugăm să nu accesaţi şi să nu utilizaţi Serviciile noastre şi să nu interacţionaţi cu niciun alt aspect al activităţii noastre.
În cazul în care Serviciile sunt prestate în baza unui contract cu o organizaţie (de exemplu, angajatorul dvs.), organizaţia respectivă controlează datele personale prelucrate de Servicii. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să consultaţi Informarea pentru utilizatorii finali de mai jos.
Ce informaţii colectăm cu privire la persoana dvs.
Colectăm informaţii cu privire la persoana dvs. atunci când ni le furnizaţi, când ne folosiţi Serviciile şi când ne sunt furnizate de alte surse, după cum se descrie mai jos.
Datele personale ce ne sunt furnizate de către dvs.
Colectăm informaţii despre dvs. atunci când le introduceţi în formularul de creare de cont şi/sau de Comandă sau când ni le furnizaţi în alt fel, în mod direct.
Date personale furnizate în mod direct de dumneavoastră: La achiziţionarea unuia din produsele sau serviciile noastre, ne furnizaţi următoare date personale: nume şi prenume, nume firmă (dacă este cazul), număr de telefon, adresa de domiciliu si de livrare, CNP, adresă de e-mail (dacă este cazul), sexul, stare civila, data naşterii.
Informaţii din cont şi din profil: Colectăm informaţii despre dvs. atunci când vă creaţi un cont, când vă configuraţi sau vă modificaţi profilul, când vă setaţi preferinţele, când vă înscrieţi sau faceţi achiziţii prin intermediul Serviciilor. Datele personale colectate sunt: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail, CNP, adresa, denumirea companiei dacă este cazul.
Preferinţele dvs. exprimate în momentul utilizării Serviciilor sunt înregistrate.
Conţinutul furnizat de dvs. prin intermediul produselor noastre: Serviciile includ produsele noastre utilizate de dvs. conform paragrafelor anterioare, în care colectăm şi stocăm conţinuturile publicate, trimise, primite şi partajate de dvs. Aceste conţinuturi includ orice informaţii despre dvs. pe care doriţi să le furnizaţi. Informaţiile pe care le colectăm şi le stocăm: data ultimei autentificări, produsele preferate şi orice feedback furnizat de dvs.
Conţinutul furnizat de dvs. prin intermediul site-urilor noastre web: Serviciile includ şi site-ul nostru web deţinut sau operat de noi. Colectăm alte conţinuturi transmise de dvs. prin acest site web, care includ reţele de socializare sau platforme de comunicare socială operate de noi. Ne furnizaţi conţinuturi atunci când furnizaţi feedback sau când participaţi la orice opţiuni interactive, sondaje, concursuri, promoţii, activităţi, forumuri sau evenimente. Conţinuturile includ şi fişierele şi legăturile pe care le încărcaţi în Servicii.
Datele personale pe care le furnizaţi prin canalele noastre de asistenţă: Serviciile includ şi asistenţa pentru clienţi şi pentru utilizatori, unde puteţi alege să transmiteţi informaţii referitoare la o problemă pe care o întâmpinaţi în ceea ce priveşte un Serviciu sau produs. Indiferent dacă vă declaraţi drept contact tehnic, dacă deschideţi un tichet de asistenţă, dacă vorbiţi direct cu unul dintre reprezentanţii noştri sau dacă comunicaţi în alt mod cu echipa noastră de asistenţă, vi se va cere să vă furnizaţi datele de contact (nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail), un sumar al problemei pe care o întâmpinaţi şi orice alte documente sau informaţii care ar fi utile pentru rezolvarea problemei.
Informaţii privind plata: Colectăm anumite informaţii privind plata şi facturarea atunci când vă înregistraţi pentru anumite Servicii plătite. De exemplu, la înregistrare, vă solicităm să desemnaţi un reprezentant pentru facturare, specificând numele, prenumele, CNP, adresă şi datele sale de contact (număr de telefon şi adresă de e-mail). De asemenea, puteţi furniza date de plată, precum datele cardului de plată, pe care le colectăm prin servicii securizate de procesare a plăţilor.
Informaţii pe care le colectăm automat atunci când utilizaţi Serviciile
Colectăm informaţii despre dvs. atunci când ne utilizaţi Serviciile, inclusiv atunci când navigaţi pe site-ul nostru web şi când efectuaţi anumite acţiuni în cadrul Serviciilor.
Utilizarea Serviciilor de către dvs.: Înregistrăm anumite informaţii despre dvs. atunci când vizitaţi şi când interacţionaţi cu oricare dintre Serviciile noastre. Aceste informaţii includ: opţiunile utilizate de dvs., datele personale transmise prin e-mail, adresele URL ale site-ului web pe care daţi clic, tipul, conţinutul, dimensiunea şi denumirile fişierelor pe care le transmiteţi, termenii de căutare utilizaţi frecvent şi modul în care interacţionaţi cu alţii prin intermediul Serviciilor.
Informaţii privind dispozitivele şi conectarea: Colectăm informaţii despre calculatorul, telefonul, tableta dvs. sau despre alte dispozitive pe care le folosiţi pentru a accesa Serviciile. Aceste informaţii referitoare la dispozitive includ tipul conexiunii dvs. şi setările alese la instalarea, accesarea, actualizarea sau utilizarea Serviciilor noastre. De asemenea, prin dispozitivul dvs. colectăm informaţii referitoare la sistemul dvs. de operare, tipul de browser, adresa IP, adresele URL ale paginilor de pe care veniţi/la care vă duceţi, date de identificare ale dispozitivului şi date privind erorile. Vă utilizăm adresa de IP pentru a vă aproxima locaţia şi a vă oferi o experienţă optimă. Volumul de informaţii pe care le colectăm depinde de tipul şi de setările dispozitivului pe care îl folosiţi pentru accesarea Serviciilor.
Cum utilizăm datele personale pe care le colectăm
Modul în care utilizăm datele personale pe care le colectăm depinde parţial de Serviciile pe care le folosiţi, de modul în care le folosiţi şi de orice preferinţe pe care ni le-aţi comunicat. Vă prezentăm mai jos scopurile specifice în care folosim datele personale pe care le colectăm în legătură cu dvs.
Pentru furnizarea Serviciilor, livrarea produselor şi personalizarea experienţei dvs.: Utilizăm informaţii despre dvs. pentru a vă furniza Serviciile şi, eventual, livra produsele achiziţionate, inclusiv pentru a procesa tranzacţii cu dvs., pentru a vă autentifica atunci când vă conectaţi, pentru a furniza asistenţă pentru clienţi şi utilizatori şi pentru a opera şi întreţine Serviciile. Utilizăm adresa de e-mail pe care o furnizaţi în contul dvs. pentru a vă identifica în faţa altor utilizatori ai Serviciului. Serviciile noastre includ şi opţiuni adaptate, care vă personalizează experienţa, vă măresc productivitatea, precum şi legăturile şi recomandările cele mai relevante pentru dvs. În cazul în care utilizaţi Servicii multiple, combinăm informaţii despre dvs. şi activităţile dvs. pentru a vă furniza o experienţă integrată, de exemplu pentru a vă permite să găsiţi informaţii dintr-un Serviciu atunci când efectuaţi o căutare dintr-un alt Serviciu sau să vă prezentăm informaţii relevante privind produsul atunci când navigaţi pe site-ul nostru web.
Pentru cercetare şi dezvoltare: Căutăm întotdeauna modalităţi de a face ca Serviciile noastre să fie mai inteligente, mai rapide, securizate, integrate şi utile pentru dvs. Utilizăm informaţii colective privind modul în care persoanele folosesc Serviciile noastre şi feedback-ul ce ne este furnizat în mod direct pentru a soluţiona problemele şi a identifica tendinţele şi modelele de utilizare şi de activitate, precum şi domeniile de integrare şi de îmbunătăţire a Serviciilor. De exemplu, aplicăm aceste informaţii în cadrul Serviciilor noastre pentru a îmbunătăţi şi a dezvolta caracteristici similare sau pentru o mai bună integrare a serviciilor pe care le utilizaţi. De asemenea, testăm şi analizăm caracteristici noi cu unii utilizatori înainte de a implementa caracteristica în rândul tuturor utilizatorilor.
Pentru a comunica cu dvs. cu privire la Servicii: Utilizăm datele dvs. de contact pentru a vă trimite comunicări, prin e-mail şi în cadrul Serviciilor, referitoare la tranzacţii, inclusiv pentru a vă confirma achiziţiile, pentru a vă răspunde la comentarii, întrebări şi solicitări, pentru a vă furniza asistenţă pentru clienţi şi utilizatori şi pentru a vă trimite informări tehnice, actualizări, alerte de securitate şi mesaje administrative. De asemenea, furnizăm comunicări adaptate, în funcţie de activitatea şi de interacţiunile dvs. cu noi. De exemplu, anumite acţiuni pe care le efectuaţi în cadrul Serviciilor pot declanşa automat o opţiune sau o sugestie privind componentă terţă în cadrul Serviciilor. De asemenea, vă trimitem comunicări în momentul în care vă înscrieţi pentru un anumit Serviciu pentru a vă ajuta să dobândiţi experienţă în utilizarea Serviciului respectiv. Aceste comunicări fac parte din Servicii, dar puteţi alege să nu le mai primiţi. Opţiunea de a nu mai primi comunicările este disponibilă în comunicarea în sine sau în setările contului dvs.
Pentru comercializarea, promovarea şi stimularea implicării în cadrul Serviciilor: Utilizăm datele dvs. de contact şi informaţii privind modul în care utilizaţi Serviciile pentru a vă trimite comunicări promoţionale ce pot fi de interes pentru dvs., inclusiv prin e-mail şi afişând reclamele www.smartwiz.ro pe site-ul web şi în aplicaţiile altor companii, precum şi pe platforme. Scopul acestor comunicări este de a stimula implicarea şi de a maximiza rezultatele oferite de Servicii, precum informaţii privind noile opţiuni, solicitări de a răspunde la sondaje, buletine informative şi evenimente care credem că v-ar putea interesa. De asemenea, vă comunicăm noi oferte de produse, promoţii şi concursuri. Puteţi controla măsura în care doriţi să primiţi aceste comunicări după cum se descrie mai jos, în paragraful „Renunţarea la comunicări”.
Asistenţă pentru clienţi şi utilizatori: Utilizăm datele dvs. personale pentru a soluţiona eventualele probleme tehnice pe care le întâmpinaţi, pentru a răspunde solicitărilor dvs. de asistenţă, pentru a analiza informaţii referitoare la problemele tehnice şi pentru a repara şi îmbunătăţi Serviciile.
Pentru siguranţă şi securitate: Utilizăm informaţii despre dvs. şi despre modul în care utilizaţi Serviciile pentru a vă verifica activitatea şi conturile, pentru a monitoriza activitatea suspicioasă sau frauduloasă şi pentru a identifica încălcările politicilor privind Serviciile.
Pentru a ne proteja interesele comerciale legitime şi drepturile legale: În cazul în care legea impune acest lucru sau dacă noi considerăm că este necesar să ne protejăm drepturile legale, interesele proprii şi interesele altora, utilizăm informaţii despre dvs. în legătură cu revendicări legale, conformitate, aspecte legate de reglementare şi funcţia de audit, precum şi în ceea ce priveşte achiziţia, fuzionarea sau vânzarea unei afaceri.
Cu aprobarea dvs.: Utilizăm datele dvs. personale în cazul în care ne-aţi dat consimţământul dumneavoastră să facem acest lucru într-un scop specific care nu este precizat mai sus. De exemplu, putem publica testimoniale sau mărturii ale clienţilor pentru a promova Serviciile, cu permisiunea dvs.
Temeiul juridic al procesării pentru utilizatorii din SEE:
Dacă sunteţi o persoană din Spaţiul Economic European (SEE), colectăm şi procesăm informaţii despre dvs. doar dacă avem un temei juridic pentru a face acest lucru, conform dreptului aplicabil al UE. Temeiul juridic depinde de Serviciile pe care le utilizaţi şi de modul în care le utilizaţi. Aceasta înseamnă că SmartWIZ.ro colectează şi utilizează informaţii despre dvs. doar atunci când:
Dacă aţi consimţit să utilizăm datele dvs. personale într-un scop specific, aveţi dreptul de a vă răzgândi în orice moment, însă aceasta nu va afecta nicio activitate de procesare care s-a realizat deja. În cazul în care vă utilizăm datele personale ca urmare a unui interes legitim în acest sens pentru noi sau pentru o terţă parte (de exemplu, angajatorul dvs.), aveţi dreptul de a contesta o astfel de utilizare deşi, în unele cazuri, aceasta poate însemna că nu veţi mai utiliza Serviciile.
Cum partajăm datele personale pe care le colectăm
Creăm instrumente de colaborare şi dorim ca ele să funcţioneze bine pentru dvs. Aceasta înseamnă să partajăm informaţii prin intermediul Serviciilor şi cu anumite părţi terţe. Partajăm datele dvs. personale în modalităţile discutate mai jos, inclusiv în legătură cu eventuale transferuri de afaceri, dar nu ne ocupăm cu vânzarea de informaţii despre dvs. către agenţi publicitari sau alte părţi terţe.
Partajarea cu alţi utilizatori ai Serviciilor
Atunci când utilizaţi Serviciile, este posibil să partajăm anumite informaţii despre dvs. cu alţi utilizatori ai Serviciilor.
Pentru colaborare: Puteţi crea conţinuturi care pot conţine informaţii despre dvs. şi le puteţi acorda altora permisiunea de a vizualiza, partaja, edita, copia şi descărca conţinutul respectiv pe baza setărilor selectate de dvs. sau de administratorul dvs. (dacă este cazul). Unele dintre opţiunile de colaborare ale Serviciilor afişează integral sau parţial informaţiile dvs. de profil altor utilizatori ai Serviciilor atunci când partajaţi sau interacţionaţi cu un anumit conţinut.
Conturi administrate şi administratori: Dacă vă înregistraţi sau accesaţi Serviciile folosind o adresă de e-mail cu un domeniu deţinut de angajatorul sau de organizaţia dvs., iar organizaţia respectivă doreşte să creeze un cont sau un site, anumite date personale precum numele, funcţia, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon şi alte detalii din informaţiile dvs. de profil, pot deveni accesibile administratorului organizaţiei. Dacă sunteţi administratorul unui anumit site sau al unui anumit grup de utilizatori din cadrul Serviciilor, putem partaja datele dvs. de contact cu utilizatori actuali sau anteriori ai Serviciului, în vederea facilitării solicitărilor legate de Serviciu.
Partajarea cu terţii
Partajăm informaţii cu terţii care ne ajută să operăm, să prestăm, să îmbunătăţim, să integrăm, să personalizăm, să asistăm şi să ne comercializăm Serviciile.
Prestatorii de servicii: Colaborăm cu prestatori terţi de servicii care ne furnizează servicii de dezvoltare a site-urilor web şi a aplicaţiilor, servicii de găzduire, mentenanţă, backup, stocare, infrastructură virtuală, procesare a plăţilor, analiză şi alte servicii, motiv pentru care aceştia pot fi nevoiţi să acceseze sau să utilizeze informaţii referitoare la persoana dvs. Dacă un prestator de servicii trebuie să acceseze informaţii despre persoana dvs. pentru a presta servicii în numele nostru, el face acest lucru sub atenta noastră îndrumare, inclusiv în baza unor politici şi proceduri menite să vă protejeze datele.
Partenerii www.smartwiz.ro: Colaborăm cu terţi care prestează servicii de consultanţă, de vânzări şi tehnice pentru livrarea şi implementarea de soluţii pentru clienţi în cadrul Serviciilor. Putem partaja informaţii despre dvs. cu aceste părţi terţe, în legătură cu serviciile lor, de exemplu pentru a sprijini serviciile de facturare şi de încasare, pentru furnizarea de asistenţă localizată şi pentru realizarea de personalizări. De asemenea, putem partaja informaţii cu alte terţe părţi în cazul în care aţi fost de acord cu o astfel de partajare.
Legături la site-uri terţe: Serviciile pot include legături care vă direcţionează către alte site-uri web sau servicii ale căror politici de confidenţialitate pot diferi de ale noastre. Dacă transmiteţi informaţii către oricare dintre respectivele site-uri terţe, informaţiilor dvs. li se aplică politicile de confidenţialitate ale acestora, nu prezenta politică. Vă încurajăm să citiţi cu atenţie politica de confidenţialitate a oricărui site web pe care îl vizitaţi.
Widget-uri pentru reţelele de socializare: Serviciile pot include legături care vă direcţionează către alte site-uri web sau servicii ale căror practici de confidenţialitate pot diferi de ale noastre. Utilizarea site-urilor terţe şi orice informaţii transmise către acestea se supun politicilor de confidenţialitate ale acestora, nu prezentei politici.
Widget-uri ale terţilor: Unele dintre Serviciile noastre conţin widget-uri şi opţiuni pentru reţelele de socializare, precum un buton de „tweet” pentru Twitter, Facebook, YouTube, Pinterest, Google+. Aceste widget-uri şi opţiuni vă colectează adresa IP, pagina pe care o vizitaţi în cadrul Serviciilor şi pot crea un fişier cookie pentru ca opţiunea să poată funcţiona corect. Widget-urile şi opţiunile pentru reţelele de socializare sunt găzduite fie de o terţă parte, fie în mod direct pe Serviciile noastre. Interacţiunile dvs. cu aceste opţiuni se supun politicii de confidenţialitate a companiei care le furnizează.
Cu consimţământul dvs.: Partajăm informaţii despre dvs. cu terţe părţi atunci când ne daţi consimţământul dvs. în acest sens.
Respectarea solicitărilor venite din partea unor organe abilitate şi a legilor aplicabile; asigurarea respectării drepturilor noastre: În circumstanţe excepţionale, putem partaja cu dvs. informaţii despre o terţă parte în cazul în care considerăm că partajarea este necesară în mod rezonabil pentru (a) a respecta orice lege, regulament, proces legal sau solicitare guvernamentală aplicabilă, inclusiv pentru îndeplinirea cerinţelor naţionale în materie de securitate, (b) a ne pune în aplicare acordurile, politicile şi termenii de serviciu, (c) a proteja securitatea sau integritatea produselor sau serviciilor noastre, (d) a proteja www.smartwiz.ro, clienţii noştri sau publicul de eventuale daune sau activităţi ilegale sau (e) a reacţiona într-o situaţie de urgenţă atunci când considerăm, cu bună-credinţă, că trebuie să dezvăluim informaţii pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală gravă a unei persoane.
Companiile din cadrul www.smartwiz.ro: Partajăm datele personale pe care le deţinem despre dvs. în cadrul grupului www.smartwiz.ro, pentru a opera şi a îmbunătăţi produsele şi serviciile şi pentru a vă oferi alte servicii ale www.smartwiz.ro.
Atât Termenii şi Condiţiile cât şi Politicile de Confidenţialitate ale procesatorilor de plăţi online, ale căror servicii sunt utilizate de site-ul www.smartwiz.ro, pot fi consultate în paginile lor web dedicate acestor informaţii pe: Netopia – Mobilpay, Euplatesc, PayU.
Pentru a consulta ”Termenii şi Condiţiile” şi ”Politicile de Confidenţialitate” ale firmelor de curierat colaboratoare www.smartwiz.ro puteţi accesa paginile lor web, dedicate acestor informaţii: pentru NemoExpress, accesati aici; pentru DRAGON STAR, accesati aici; pentru DPD, accesaţi aici.
Transferurile de afaceri: Putem partaja sau transfera datele personale colectate în temeiul prezentei politici de confidenţialitate în ceea ce priveşte orice fuziune, vânzare a activelor, finanţare sau achiziţie, parţială sau integrală, a afacerii noastre către sau de către o altă companie. Veţi fi înştiinţat prin e-mail şi/sau printr-o informare vizibilă în cadrul Serviciilor dacă are loc o tranzacţie, precum şi în legătură cu orice opţiuni pe care le aveţi cu privire la datele dvs. personale.
Cum păstrăm şi securizăm datele personale pe care le colectăm
Stocarea şi securitatea Informaţiilor
Utilizăm furnizori de servicii de găzduire din România pentru a găzdui informaţiile colectate şi folosim măsuri tehnice pentru a vă securiza datele personale. Pentru mai multe informaţii privind locul în care vă stocăm datele personale, vă rugăm să consultaţi web site-ul nostru.
Deşi implementăm măsuri de protecţie pentru a vă proteja datele personale, niciun sistem de securitate nu este infailibil şi, din cauza caracterului inerent al internetului, nu putem garanta că datele sunt complet sigure împotriva intruziunilor din exterior, în timpul transmiterii lor prin Internet, al stocării lor pe sistemele noastre ori atunci când se află în custodia noastră în alt mod.
Dacă utilizaţi Serviciile serverelor noastre, responsabilitatea pentru transferul datelor către serverele noastre în vederea stocării şi a accesului la informaţiile introduse de dvs. în Servicii vă aparţine dvs., nu nouă. Vă recomandăm ca utilizatorii serverelor să configureze SSL pentru a preveni interceptarea datelor transmise prin reţele şi pentru a restricţiona accesul la bazele de date şi la alte puncte de stocare utilizate.
Cât timp păstrăm datele personale
Durata păstrării informaţiilor pe care le colectăm în legătură cu dvs. depinde de tipul informaţiilor, după cum se detaliază mai jos. După expirarea perioadei în cauză, fie vă vom şterge datele personale, fie le vom anonimiza; dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, fiindcă informaţiile au fost stocate în arhive de backup), vă vom stoca datele personale în siguranţă şi le vom izola de orice utilizare suplimentară până ce va fi posibilă ştergerea.
Informaţii privind conturile: Păstrăm informaţiile privind contul dvs. atât timp cât contul dvs. este activ şi pentru o perioadă rezonabilă după aceea, în cazul în care decideţi să reactivaţi Serviciile. De asemenea, vom păstra o parte dintre datele dvs. personale după cum este necesar pentru a ne îndeplini obligaţiile legale, pentru a soluţiona litigii, pentru a ne pune în aplicare acordurile, pentru a ne realiza operaţiunile comerciale şi pentru a ne dezvolta şi îmbunătăţi Serviciile în continuare. În cazul în care vom păstra informaţii pentru îmbunătăţirea şi dezvoltarea Serviciilor, vom lua măsuri pentru eliminarea informaţiilor care vă identifică în mod direct şi vom utiliza informaţiile doar pentru a formula concluzii colective cu privire la utilizarea Serviciilor noastre, nu pentru a analiza în mod explicit orice caracteristici personale legate de dvs.
Conturi gestionate: Dacă Serviciile vă sunt puse la dispoziţie printr-o organizaţie (de exemplu, prin intermediul angajatorului dvs.), vă vom păstra informaţiile cât timp administratorul contului va solicita acest lucru. Pentru mai multe informaţii, consultaţi rubrica „Conturi administrate şi administratori” de mai sus.
Informaţii comerciale: Dacă aţi optat să primiţi e-mail-uri comerciale de la noi, vom păstra informaţii privind preferinţele dvs. în materie de marketing pentru o perioadă rezonabilă, începând cu data când v-aţi exprimat pentru ultima dată interesul pentru Serviciile noastre, de exemplu de când aţi deschis ultima dată un e-mail de la noi sau de când nu v-aţi mai utilizat contul deschis la noi. Datele personale derivate din fişierele cookie şi din alte tehnologii de monitorizare sunt păstrate pentru o perioadă rezonabilă de la data creării acestor informaţii.
Cum vă puteţi accesa şi controla datele personale
Aveţi la dispoziţie anumite opţiuni în ceea ce priveşte datele dvs. personale. Mai jos vă prezentăm un rezumat al acestor opţiuni, modalităţile de exercitare şi limitările aferente.
Drepturile şi Opţiunile dumneavoastră
Aveţi următoarele drepturi:
Drepturile de mai sus pot fi exercitate, în unele cazuri, direct prin accesarea contului deținut pe site-ul web www.smartwiz.ro, printr-o solicitare adresată Responsabilului nostru cu Protecţia Datelor Personale la adresa de e-mail gdpr-dpo@smartwiz.ro, la numerele de telefon 0740 187 192 sau contactându-ne direct la sediul firmei S.C. Tech Media Management S.R.L., Str. Tudor Vladimirescu nr. 15, Pitești, Argeș.
În cazul în care consideraţi că v-au fost încălcate drepturile privind modul de prelucrare a datelor dumneavoastră personale, puteţi sesiza Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro, tel. 0318059211) sau vă puteţi adresa justiţiei.
În cele ce urmează vom descrie instrumentele şi procesele pentru formularea acestor solicitări. Puteţi exercita o parte dintre opţiuni conectându-vă la Servicii şi utilizând setările disponibile în cadrul Serviciilor sau al contului dvs. Dacă Serviciile sunt administrate pentru dvs. de un administrator (a se vedea rubrica „Informare pentru utilizatorii finali” de mai jos), este posibil să trebuiască să contactaţi mai întâi administratorul pentru a vă fi soluţionate solicitările. Pentru toate celelalte solicitări, ne puteţi contacta după cum se prevede în secţiunea „Contactaţi-ne” de mai jos, pentru a solicita asistenţă.
Solicitările şi opţiunile dvs. pot fi limitate în anumite cazuri: de exemplu, dacă satisfacerea solicitării dvs. ar dezvălui informaţii despre altă persoană sau dacă solicitaţi ştergerea unor informaţii pe care noi sau administratorul trebuie să le păstrăm potrivit legii sau unor interese legitime prioritare. În cazul în care dvs. ne-aţi solicitat să partajăm date cu terţe părţi, va trebui să contactaţi direct prestatorii terţi de servicii în cauză pentru a vi se şterge sau restricţiona în alt mod informaţiile. Dacă aveţi preocupări la care nu aţi primit răspuns, puteţi avea dreptul de a formula o reclamaţie la o Autoritate pentru protecţia datelor din ţara în care locuiţi, unde lucraţi sau unde consideraţi că v-au fost încălcate drepturile.
Accesarea şi actualizarea propriilor informaţii: Web site-ul nostru vă oferă posibilitatea de a accesa şi de a actualiza anumite informaţii despre dvs. din interiorul Serviciului. Vă puteţi actualiza informaţiile de profil din setările de profil şi puteţi modifica conţinuturile ce conţin informaţii despre dvs. folosind instrumentele de editare asociate conţinutului respectiv.
Dezactivarea propriului cont: Dacă nu mai doriţi să folosiţi Serviciile noastre, este posibil ca dvs. sau administratorul dvs. să puteţi dezactiva contul de Servicii. Dacă vă puteţi dezactiva propriul cont, setarea este disponibilă în setările contului dvs. În caz contrar, vă rugăm să contactaţi administratorul. Dacă sunteţi administrator şi nu puteţi dezactiva un cont din setările dvs. de administrator, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă. Vă rugăm să reţineţi că dezactivarea contului nu vă şterge informaţiile; informaţiile dvs. rămân vizibile pentru alţi utilizatori ai Serviciilor în funcţie de participarea dvs. anterioară la unele Servicii. Pentru mai multe informaţii privind ştergerea propriilor informaţii, vă rugăm să citiţi mai jos.
Ştergerea propriilor informaţii: Serviciile noastre vă oferă posibilitatea de a şterge anumite informaţii despre dvs. din interiorul Serviciului. De exemplu, puteţi elimina conţinuturile care conţin informaţii şi puteţi elimina anumite informaţii din setările dvs. de profil. Totuşi, vă rugăm să reţineţi că este posibil să trebuiască să păstrăm anumite informaţii pentru evidenţele noastre, pentru finalizarea de tranzacţii sau pentru a ne respecta obligaţiile legale.
Solicitarea de a nu vă mai utiliza informaţiile: În unele cazuri, ne puteţi solicita să nu vă mai accesăm, stocăm, utilizăm sau procesăm în alt mod informaţiile, în cazul în care consideraţi că nu avem dreptul să facem acest lucru. De exemplu, dacă consideraţi că v-a fost creat un cont fără permisiunea dvs. sau dacă nu mai sunteţi utilizator activ, puteţi solicita să vă fie şters contul contactându-ne la gdpr-dpo@smartwiz.ro. Dacă ne-aţi acordat consimţământul să vă utilizăm informaţiile în scopuri limitate, ne puteţi contacta tot la adresa de e-mail de mai sus pentru a vă retrage acest consimţământ, însă aceasta nu va afecta procesările efectuate deja la momentul respectiv. De asemenea, puteţi solicita ca informaţiile dvs. să nu mai fie folosite în scopuri de marketing, contactându-ne la adresa de e-mail de mai sus. În cazul formulării unor astfel de solicitări, este posibil să avem nevoie de timp pentru a investiga şi a da curs cererii dvs. În caz de întârzieri sau neînţelegeri cu privire la măsura în care avem dreptul să vă utilizăm în continuare informaţiile, vom restricţiona orice utilizare suplimentară a informaţiilor dvs. până ce se dă curs cererii sau până ce se soluţionează litigiul, cu condiţia ca administratorul dvs. să nu obiecteze (unde este cazul). Dacă nu sunteţi de acord ca informaţiile despre dvs. să fie partajate cu o terţă parte, vă rugăm să ne contactaţi pe noi sau administratorul dvs. pentru a face acest lucru.
Renunţarea la comunicări Puteţi renunţa să mai primiţi comunicări promoţionale de la noi folosind opţiunea de dezabonare din fiecare e-mail sau contactându-ne conform indicaţiilor de mai jos pentru a vă elimina informaţiile de contact din lista de e-mailuri promoţionale sau din baza de date cu înregistrări. Chiar şi după ce renunţaţi la a primi mesaje promoţionale de la noi, veţi primi în continuare mesaje legate de tranzacţii, referitoare la Serviciile noastre pe care le utilizaţi.
Dezactivarea controalelor pentru fişierele cookie Controalele relevante pentru fişierele cookie, în funcţie de browser, sunt descrise în Politica noastră privind fişierele cookie şi monitorizarea.
Transmiterea de semnale „Do Not Track”: Unele browsere au integrate opţiuni DNT („Do Not Track” - „Nu monitoriza”), care pot transmite un semnal site-urilor web pe care le vizitaţi, indicând că nu doriţi ca activitatea dvs. să fie monitorizată. Fiindcă nu există încă o interpretare unanimă a semnalului DNT, Serviciile noastre nu reacţionează, în prezent, la semnale DNT din partea browserelor. Puteţi utiliza gama de alte instrumente pe care le furnizăm pentru a controla colectarea şi utilizarea datelor, inclusiv posibilitatea de a renunţa la primirea de mesaje comerciale de la noi conform paragrafului anterior.
Informare privind Scutul de confidenţialitate
www.smartwiz.ro participă şi respectă Cadrul Scutului de confidenţialitate UE-SUA (EU-U.S. Privacy Shield) şi al Scutului de confidenţialitate Elveţia-SUA (Swiss-U.S. Privacy Shield), precum şi principiile scutului de confidenţialitate în ceea ce priveşte colectarea, utilizarea şi păstrarea informaţiilor referitoare la dvs. care sunt transferate din Uniunea Europeană sau din Elveţia (după caz) în Statele Unite ale Americii. Garantăm că principiile scutului de confidenţialitate se aplică tuturor informaţiilor referitoare la dvs. care se supun prezentei politici de confidenţialitate şi care sunt primite din Uniunea Europeană, din Spaţiul Economic European şi din Elveţia.
În cadrul scutului de confidenţialitate UE-SUA şi Elveţia-SUA, suntem responsabili pentru procesarea informaţiilor referitoare la dvs. pe care le primim din UE şi din Elveţia şi pentru transferul lor mai departe către o terţă parte ce acţionează în calitate de agent al nostru. Respectăm principiile scutului de confidenţialitate pentru astfel de transferuri ulterioare şi suntem responsabili, în conformitate cu principiile scutului de confidenţialitate, dacă agenţii terţi pe care îi contractăm pentru a procesa astfel de informaţii despre dvs. în numele nostru procedează într-o manieră neconformă cu principiile scutului de confidenţialitate, cu excepţia cazului în care demonstrăm că nu suntem responsabili pentru evenimentul ce a dat naştere daunei.
Pentru a afla mai multe despre Programul Scutului de confidenţialitate, vă rugăm să consultaţi www.privacyshield.gov.
Vă încurajăm să ne contactaţi conform indicaţiilor de mai jos în cazul în care aveţi o reclamaţie legată de scutul de confidenţialitate (sau, în general, de confidenţialitate). De asemenea, puteţi contacta autoritatea locală pentru protecţia datelor din Spaţiul Economic European sau din Elveţia (după caz), în cazul reclamaţiilor nesoluţionate.
Alte informaţii importante privind confidenţialitatea
Informare pentru utilizatorii finali
Unele dintre produsele noastre se adresează organizaţiilor. În cazul în care Serviciile vă sunt puse la dispoziţie prin intermediul unei organizaţii, organizaţia respectivă este administratorul Serviciilor şi este responsabilă pentru conturile şi/sau site-urile Serviciilor asupra care are control. În această situaţie, vă rugăm să adresaţi întrebările dvs. privind confidenţialitatea datelor administratorului dvs., întrucât utilizarea Serviciilor de către dvs. se supune politicilor organizaţiei respective. Nu suntem responsabili pentru practicile de confidenţialitate sau de securitate ale organizaţiei unui administrator, care pot fi diferite de prezenta politică.
Administratorii pot:
În unele cazuri, administratorii pot şi:
Chiar dacă Serviciile nu vă sunt administrate în prezent de către o organizaţie, dacă folosiţi o adresă de e-mail furnizată de o organizaţie (precum adresa profesională de e-mail) pentru a accesa Serviciile, proprietarul domeniului asociat adresei dvs. de e-mail (de exemplu, angajatorul dvs.) poate declara controlul administrativ asupra contului dvs. şi asupra utilizării Serviciilor la o dată viitoare. Veţi fi informat dacă se întâmplă acest lucru.
Dacă nu doriţi ca un administrator să poată declara controlul asupra contului dvs. sau asupra utilizării Serviciilor, utilizaţi-vă adresa personală de e-mail pentru a vă înregistra pentru Servicii sau pentru a le accesa. Dacă un administrator nu a declarat deja controlul asupra contului dvs. sau asupra accesului la Servicii, puteţi actualiza adresa de e-mail asociată contului dvs. prin setările de cont din profilul dvs. Odată ce un administrator declară controlul asupra contului dvs. sau asupra utilizării Serviciilor, nu veţi mai putea modifica adresa de e-mail asociată contului dvs. fără aprobarea administratorului.
Vă rugăm să vă contactaţi organizaţia sau să consultaţi politicile organizatorice ale acesteia pentru mai multe informaţii.
Politica noastră privind copiii
Serviciile nu se adresează persoanelor sub 18 ani. Nu colectăm cu bună ştiinţă date cu caracter personal de la copii sub 18 ani. În cazul în care aflăm că un copil sub 18 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, vom lua măsuri pentru a elimina aceste informaţii. Dacă aflaţi că un copil ne-a furnizat informaţii cu caracter personal, vă rugăm să ne contactaţi la gdpr-dpo@smartwiz.ro.
Modificări ale politicii de confidenţialitate
Prezenta politică de confidenţialitate poate suferi modificări periodic. Vom publica pe această pagină orice modificări ale politicii de confidenţialitate şi, în cazul în care acestea sunt semnificative, vom asigura o informare mai vizibilă, prin adăugarea unei notificări pe site-ul web al www.smartwiz.ro sau trimiţându-vă un e-mail. De asemenea, vom păstra versiunile anterioare ale prezentei politici într-o arhivă, spre a putea fi consultate. Vă încurajăm să consultaţi politica noastră de confidenţialitate oricând utilizaţi Serviciile pentru a fi informat cu privire la practicile referitoare la informaţii şi cu privire la modurile în care puteţi contribui la protejarea confidenţialităţii dvs.
Dacă nu sunteţi de acord cu vreo modificare a prezentei politici de confidenţialitate, trebuie să nu mai utilizaţi Serviciile şi să vă dezactivaţi contul/conturile, conform indicaţiilor de mai sus.
Contactaţi-ne
www.smartwiz.ro acţionează în calitate de operator al datelor personale pe care le deţine cu privire la dvs. Dacă aveţi întrebări sau nelămuriri cu privire la modul de prelucrare a datelor dvs. personale, puteţi să ne contactaţi la gdpr-dpo@smartwiz.ro, la numerele de telefon 0740 187 192 şi 0755 031 299 sau la sediul firmei S.C. Tech Media Management S.R.L. din Str. Depozitelor Nr.14b, Pitești, Argeș.