Ne dorim să fiţi pe deplin mulţumit atunci când cumpăraţi din magazinul nostru online. Dacă nu sunteţi încântat de produsul sau produsele cumpărate, le puteţi returna în condiţiile legii.
Consumatorul trebuie să notifice comerciantului că renunţă la cumpărare. Termenul la care un client poate renunţa la cumpărare este de 14 zile calendaristice (conform O.U.G./34/2014) de la primirea notificarii, fara ca produsul sa fie folosit. Termenul poate fi intarziat până cînd recepţionăm coletul sau până când clientul ne trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Produsul poate fi returnat doar în condiţii perfecte, inclusiv accesoriile aferente trebuie să nu prezinte semne de uzură. Denunţarea contractului se face printr-o declaraţie neechivocă, prin orice metodă care îi este la dispoziţia clientului. Returnarea produselor primite în stare perfectă de funcţionare se face pe cheltuiala clientului.
Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile calendaristice (conform O.U.G. 34/2014), fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii produsului/produselor de catre consumator.
În cazul exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator, www.smartwiz.ro are obligaţia să ramburseze sumele plătite de consumator, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunţării contractului de către consumator. Putem amâna rambursarea până cînd primim coletul sau pînă când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.Formularul de returnare este optional, clientul poate face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.
Prin completarea formularului de returnare trebuie să se introducă datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care l-a achiziţionat.
Pe lângă cerere trebuie anexate factura în original, certificatul de garanţie în original, cât şi copie după buletinul persoanei pe care a fost făcută factura.
Suma rambursată nu include cheltuielile de transport aferente returului, care cad în sarcina clientului.